Peppad :D !
2010-04-21 / 20:59:56 / Allmänt

Heejj!

Idag har jag jobbat 07:30 - 16:00 , gick bra förutom att jag är så förkyld, så jobbigt att vara det när man jobbar också, när jag kom hem så kom Emma hit och lämnade all sin dricka, sen packa jag ihop det mesta.
Sitter just nu och pratar med Malin i telefon , sitter och planerar inför Valborg , sjukt taggad, och hoppas det ska bli fint väder också:D

Imorgon åker vi iaf , sen blire party när vi kommer fram, lär vara hyffsat sliten efter Forum.
Men det ska bli roligt att åka iväg ! =)

imorgon kan jag iaf sova ut lite ! =)
Ne nu ska jag titta på efterlyst sen nya wallander - arvet!

Puss&Kram


mitt dricka, undrar om det räcker? hmmf

2 Kommentarer
Malin:

Åh va gott det där såg ut att vara! :D

ha det så sjukt kul vännen min.

Älskar dig <3



SKRIVET DEN: 2010-04-21 KL: 22:03:28 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/
Amanda:

Svar: Man vill ju leva gott, jag skulle aldrig åka på något sånt där och bara sitta i stugan. Jag skulle göra allt som går! Så jag tror att för mig del skulle det kosta pengar alltså! Sen bara biljetterna går väl på 600 spänn. Det är BARA för att lösa in sig typ!



SKRIVET DEN: 2010-04-22 KL: 10:27:01 URL: http://amandanystrom.bloggplasten.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: