packning igen!
2010-04-07 / 22:08:45 / Allmänt

Hallå..

Idag har jag jobbat, efter det åkte jag in till stan och träffade älsklingen!
Hur mysigt som helst, har saknat dig så mycket älskling!
Åkte sedan hem till mig, har packat ihop massa igen, åker till Rossön imorgon och kommer hem söndag.
Jag & älsklingen ska dit, hans faster har fyllt år och hans kusins kille, så blir 80 års kalas på lördag!
Ska bli väldigt trevligt.

Tråkigt att jag inte bara kan uppdatera :( .. Jag som tycker att det blivit så lite bloggande på sistonde, men men.
Imorgon blir det jobb från 08:30 - 15:00 , ska kanske på utflykt också , får se vad det blir för väder.
Men nu ska jag och älsklingen fika sen lägga oss !

Vi hörs på söndag, förlåt om jag varit sämst på att uppdatera som sagt, men jag har inte så rolig blogg heller för den delen!

PUSS&KRAM

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: