Ny vecka!
2010-04-19 / 10:58:04 / Allmänt

Äntligeeen mååndag, som man säger eller?
jag säger så denna vecka iaf, för jag vet att den här veckan kommer bli as bra !:D
Idag är jag som sagt ledig, ville sova ut länge ne men här vaknar vi kl 9, inte mycket att göra åt.
Jag är van nu att kliva upp tidigt, men känns bra det också.

Idag ska jag ner på stan kl 13 för att möta upp Emma vi ska inhandla lite grejer innan vi åker på Torsdag.
Sen har jag inte planerat in så mycket annat, att jag ska bli frisk, är trött på denna förkylning nu.
Lite drygt att jag jobba 08:00- 16:00 tis och ons, men men går nog fort och bra ! :D

Nu ska jag börja göra iordning mig, uppdaterar senare när jag kommit hem så kan jag visa det jag inhandlat !

Hoppas ni får en bra dag !

Puss&Kram





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: