Kung helg!!!
2010-04-25 / 17:06:34 / Allmänt

TJA bloggen :D

Har haft en kung helg uppe i Vemdalen , fyfaaasen vad roligt det har varit, ujujuj !
Är sjukt sliten, efter att ha druckigt alkohol torsdag, fredag , lördag, börja dricka 9-10 på morgonen sen långt fram på natten..
Så sjukt sliten är jag så jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu.. jo jag ska ta mig ett härligt BAD!
Åh vad jag har saknat att badat.. Har nästan tappat min röst och sen är jag sjukt förkyld, så himla jobbigt, jag blir aldrig frisk..

Orkar inte skriva just nu, kanske uppdaterar senare ikväll men om jag inte gör det så har jag nog somnat.
Bilder orkar jag inte lägga upp här för det är så sjukt många..
Kolla facebook annars :)

Vårforum är iaf det bästa jag varit på :D!

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: