Jobbbb !
2010-04-26 / 21:00:21 / Allmänt

Tjaaa bloggen!

Hade nyss skrivit ett as långt blogginlägg, nu är jag så jävla LESSSSSSSSSS !
För att det inte sparades. jävla skit blogg.se
Har iaf jobbat idag och det gick bra men är sjukt trött, inte så konstigt heller..
Jobbar hela denna vecka från 07:30- 16:00.. Förutom fredag då är jag ledig, för på torsdag drar jag till Uppsala till Malin och det ska bli så jävla kul !

Imorgon ska jag inhandla lite saker, kolla nya skor också, LÖÖÖN VETTTTNI;)
Är stolt över mig själv att jag lagt undan pengar också! Så man är ju inte så jääävla fattig.

Har också fixat våran andra data idag, för det gick inte sitta på den för det har gått så segt, men fixat till det med internet så nu har vi 270 mbit/s DEN NII! snabbt de..

Ne nu ska jag snart titta på H-fruarna, sen sova!

Vill bara säga också att jag saknar min Pojkvän så sjukt jävla mycket,
Mathias jag vill vara med dig nu, jag älskar dig gosen !



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: