HEMMA!
2010-04-06 / 16:14:37 / Allmänt

Hallå bloggen!

Igårkväll kom jag hem från stugan, har verkligen varit riktigt skönt att vara ifrån stan ett tag, och Påsken har varit hur bra som helst, så trist att det går så otroligt fort bara..
Så igårkväll när vi kom hem vilket var ungefär 22:00 och man kom väl i sängen 23:00, hyffsat trött, upp 07:00 helt död och jobbade till 14:15. Men jag är pigg och glad, världens bästa väder här hemma i Östersund nu, strålande sol och varmt, äääntligen är våren här.

jag orkar inte skriva så mycket nu känner jag..

Här kommer lite bilder från Flyktingloppet och Påsken, ni som är vän med mig kolla in alla bilder på Facebook har laddat upp alla där !





Jag orkar inte ladda upp, det går så otroligt segt, titta på facebook:)

btw så ska jag hämta min lilla laptop imorgon, äääntligen säger jag bara !

Hörs senare:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: