Hemma !
2010-04-11 / 21:05:36 / Allmänt

Hej bloggen !

Kom hem vid halv 8 ikväll, har som sagt varit i Rossön med älsklingen, har varit så himla bra, kan inte ha blivit bättre heller!
Supermysigt har vi haft det, bastade fredag och gick 1 mil på dagen, sen kollat film och bara haft det lungt och skönt, igår "lördag" så var vi på kalas det började 15:00 , när vi kom till lokalen så sa dem som jobbade där att vi skulle bege oss till Kyrkan, så det blev Bröllop också, verkligen en rolig överraskning, Mathias kusin som gifte sig, väldigt vackert. Sen var det fest hela kvällen, hur kul som helst !!

Sitter i sängen just nu och tittar på Ballar av stål, är sjukt trött. Börjar 07:30 - 16:00 och så ser hela min vecka ut.
Men jag är glad att jag får jobba:D!
Nästa Torsdag beger vi oss till Vemdalen, VÅRFORUM!
Sjukt vad kul det ska bli..

Ne nu orkar jag inte mera, ska ta mig ett bad snart!
Uppdaterar mera imorgon & lägger upp lite bilder från helgen!

Puss&Kram

vill bara säga att jag har världens bästa och finaste kille, du är mitt allt Mathias<3



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: