Fixat & Klart !
2010-04-19 / 16:28:24 / Allmänt

Nu är allt fixat och klart inför Vårforum, känns jättebra..
Men dräkterna som jag o Emma skulle köpa idag hade dom inte fått in så dom skulle få in dem imorgon och så snäll som hon va så skulle hon lägga undan två. Så imorgon har vi dem..
Tänkte kanske inte berätta vad vi ska klä ut oss till och så, ni får se det sen ;)
Men jävligt bra kommer det bli iaf :D!

Här kommer dagens outfit iaf



Vit tjocktröja med krage: H&M
Svart mössa: Indiska
Adidasväska: Gabriel
Lackleggins: Bikbok
Cheapmonday converse: Köpa i sthlm kommer ej ihåg butik
Skinnjacka.

1 Kommentarer
Sandra G:

Heeej! :D tack! nej, jag har inte hört något än. när jag jobbade förra veckan så var schemat inte klart än iallafall, jag vill veta nu! :D har du fått veta något mer om hur det blir i sommar? :)



SKRIVET DEN: 2010-04-19 KL: 21:38:24 URL: http://sandracg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: