Äntligen helg!
2010-04-16 / 18:38:24 / Allmänt

Hallå !

Idag har jag jobbat, skönt med helg nu också, jag och mamma har nyss ätit Pizza, mums !
Sitter och dricker en cider nu också, gött!
Det förtjänar jag också efter denna långa vecka..
Ikväll blir det nog lungt, ska titta på tv och bara känna att det är helg.

För övrigt så åkte min bror hem igår och skulle åka flyg till Malta, men gick inte pga av vulkanen, så nu har han och hans vän fått låna min syster lägenhet i Sthlm, dom åker på söndag om flygen går då .. Hoppas det :)

Sen har vi 1 plats över i vår stuga och bilplats till Vårforum om någon skulle vilja hänga på ;) ..
Imorgon ska det inhandlas all dricka så det är klart så slipper man inte tänka på det sen.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: