Uppsala här kommer jag ! :D
2009-10-28 / 12:09:06 / Allmänt

Heej bloggen !

Idag åker jag till Uppsala ååh vad glad jag är, äntligen den 28e dagen jag längtat till så länge !
Tåget går 17:00 , har även fått låna älsklings Ps3 så blir till att kolla på film, han har lagt över, slumdog millionaire , Sunes sommar, och nyaste avsnittet av Gossip girls :D !
Älsklingen sov även här inatt, men har dragit hem nu, för snart ska jag åka med pappsen och handla lite saker som jag ska ha med mig, lite gottigotti ;) haha Malin som vet vad jag syftar på tror jag;)..

Hoppas alla får det bra i tråkiga i Östersund,

Vi hörs ikväll när jag kommer fram och när jag är hos Malin <3 !

Btw så hoppas jag att min underbara bror & hans flickvän Angelica får det bäst på Malta, dom flyttar dit på Söndag så jag får säga hejdå idag innan jag drar,
Kommer sakna bror :)

Puss&Kram:)



1 Kommentarer
Malin:

Haha, ja jag vet :D

Ikväll ses vi :)

<3



SKRIVET DEN: 2009-10-28 KL: 12:14:10 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: