staden & mathias !
2009-10-21 / 21:19:06 / Allmänt

Halloj :)

idag har det hänt mycket, har varit på stan med mammsen och köpt lite presenter åt min underbara syster ! Sen åkte mamma hem och jag gick vidare till Lekstugan för att köpa present till kusin Teodor :), sen kom älsklingen och mötte mig, gick hem till honom och åt middag och myste för fullt !

älskar min mathias, jag är såå kär och varje gång jag ser honom så pirrar det till! jag älskar mitt liv och jag älskar honom så mycket, finare pojkvän får man leta efter !


__________________________

Imorgon blir det till att kliva upp tidigt , ska träna imorgon 1hs pass BODYPUMP !
Yeah ska bli så roligt :)
På kvällen ska jag umgås med Therese och vi ska sola och bara mysa :)

Ne nu ska jag fortsätta se efterlyst och sen se Johan falk - Leo gaut , älskar Johan falk så grymma filmer !

Ha en mysig kväll allihopa !

Puss&Kram:)

1 Kommentarer
svenne malmberh:

söt gumman älskar dig<3:)



SKRIVET DEN: 2009-10-22 KL: 00:19:08 URL: http://malmberh.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: