SJ<3<3
2009-10-27 / 17:49:23 / Allmänt

halloj !
Har nyss bokat sista minuten vet ni vad det gick på 200 kr, tack gud , tack SJ , tack onsdag osv..
varför jag bokat "ny biljett" var för att jag var så jävla smart och bokade en biljett för typ 1 månad sen, WOW 165:- bara sen ser jag på biljetten vart fan ska jag sitta? , vet ni vad jag bokat då, STÅ plats , det var ju snyggt gjort, aja 165 kr åt helvete, men tur de att det inte var typ 400 eller något ... Nu känner jag mig lugn och jag känner att jag kan sitta hela resan utan att behöva flytta mig runt ! HAPPY
Aja det är väl som alla föräldrar säger, man lär sig utav sina misstag? Nu vet jag att jag tänker aldrig boka någon sån biljett mer.

Men vill bara tacka för att det fanns sista minuten och tack för att SJ har det !

Jag ville bara skriva det , snart kommer min älskling , vi ska mysa och titta på film ikväll !

Hoppas ni får en bra kväll
Jag myser i min råååsa mjukisdress !



Puss&Kram:)

3 Kommentarer
caj:

Du kan ju sätta dig där det är ledigt när du har ståplats. sen flytta dig om nån kommer:p



SKRIVET DEN: 2009-10-27 KL: 18:40:04
marielle:

Hahah men vem orkar flytta runt hela tiden, ne jag vill ha en sittplats ! :) från öster till uppsala dessutom tar 6h typ :P



SKRIVET DEN: 2009-10-27 KL: 22:36:57 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Anonym:

fin blogg ':)



SKRIVET DEN: 2009-10-28 KL: 11:39:28 URL: http://nadineelinalinn.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: