hos Malin :)
2009-10-29 / 16:32:28 / Allmänt

Halloj !

Igårkväll kom jag till Malin, gick superbra att åka tåg, kollade på Sunes sommar, gossip girls och Cirkus måns möller ! Så tiden gick väldigt fort :)
När jag kom fram så kollade vi på film och svulla chips & dipp , kollade på en skräckfilm som heter Orphan, se den ! riktigt bra var den.
Sen la vi oss !

_________________________________

Idag har vi varit ner på stan och shoppat lite, sen åt vi kebab , riktigt mumsigt,

Här får ni se vad jag köpt idag



Fårse om jag hittar nånting mera imorgon:)

Ikväll ska vi gå & se Michael Jackson filmen THIS IS IT , skriver sen vad jag tyckte om den:)

Puss&Kram:)


5 Kommentarer
Emma Beiersen.:

Jag såg också orphan igår :-D



SKRIVET DEN: 2009-10-29 KL: 18:19:30
Anneli:

Kul Marielle att resan gick bra och att du har roligt. Ser att du shoppat en hel del, de var en fin svart klänning/ tunika.

Lyckliga du som får se This is it i kväll.

Ha det bra

Anneli



SKRIVET DEN: 2009-10-29 KL: 18:22:36
marielle:

Emma : Visst var den äcklig? typ panikfilm:D



Anneli: Ja men ännu är det inte färdigshoppat ;), Se This is it, annars missar du något, så grym !





SKRIVET DEN: 2009-10-30 KL: 00:16:24 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Emma Beiersen.:

som vanligt så satt man bakom filten ja ;D hahaha.



SKRIVET DEN: 2009-10-30 KL: 01:54:47
marielle:

hahah ja vi med ! :D



SKRIVET DEN: 2009-10-30 KL: 11:28:29 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: