---
2009-10-18 / 17:50:33 / Allmänt

Läste nyss om en tjej som heter Alexandra som är 20 år som fick en sjukdom för 3 år sedan som heter meningokockinfektion. Hon kände sig sjuk och väldigt trött, dagen efter så åkte hon in på sjukhuset hon hade svarta prickar på magen och massor med gropar i ryggen.

Idag så har hon varken ben eller några händer, men hon rider och hon gör det helt själv på egen hand hon har även redan tagit körtkort, jag ser verkligen upp till såna här människor.
I dagens läge så är varje människa inte nöjd över någonting på sin kropp eller hur man ser ut utseende mässigt, jag ska sluta klaga över hur jag ser ut och vara nöjd med mig själv och att jag inte har några problem med min kropp eller utseende !

Tycker att Alexandra är en väldigt grym tjej som inte gav upp hoppet och att hon kämpar varje dag för sitt handikapp. Hon är också utvald till Svenska Hjältar som kommer gå någon helg på tv i höst.

" Ingenting är omöjligt som hon säger "



http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/article5974782.ab


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: