usch!
2009-11-11 / 16:01:12 / Allmänt

Usch säger jag bara ! Hatar att gå till tandläkaren, lagade ett litet hål och fick den där jävla bedövningen som är så äckligt, usch, sen säger dom hela tiden, kan du försöka ta bort tungan , men hallå ska jag svälja den eller vad fan vill ni att jag ska göra, suck.. Ska till något ställe nästa onsdag och fota mina tänder och ska kanske ta bort en visdomstand:( AJ !!!!

Ska även jobba imorgon på Lillgården som förskolan heter där jag brukar jobba mest, 07:00 - 15:00 kommer nog vara ganska död känner jag.
Vill verkligen hinna träffa hjärtat innan han åker till Stockholm på fredag, så måste hinna träffa han imorgon.
Vill sola också, kanske hinner med det imorgon !!

Vill också dra ut och festa på Fredag, men vissa är sjuk, vissa jobbar, vissa har inte pengar, så får se hur det blir :)
Men jag vill iaf ;)

känner att bedövningen börja släppa, nu kan jag vissla :D:D: HAHAHAH !

Puss&Kram:)


Världens bästa syskon har JAG !!:)



2 Kommentarer
Lisa:

häng med ut på lördag om du vill!



SKRIVET DEN: 2009-11-12 KL: 14:33:18
marielle:

Jag ska ut på Fredag ! :) Men tack endå:D



SKRIVET DEN: 2009-11-12 KL: 16:25:45 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: