Torsdag !
2009-11-26 / 11:58:01 / Allmänt

hejsan !:)

Imorse var jag uppe vid halv 8 , riktigt pigg ! Jag och mamma åkte till Tandläkaren för att jag skulle röntga, har en visdomstand som ligger helt cp.. Ja det är sant. Den trycker emot dom andra tänderna så hon sa att den måste vi ta bort. :( , usch ..
Sen åkte vi hem, jag åt frukost , sen gick jag och la mig.. trodde aldrig att jag skulle somna med allt liv som är i det här hemmet nu, med borrmaskiner och jag vet inte vad det är.. Somnade iaf haha..

Ska bara ta det lungt idag och ikväll:)
Imorgon får jag LÖN, och jag ska ner på stan en sväng , köpa ett par nya lackleggins och får se om jag hittar något annat, ska köpa ett fint läppstift på makeupstore också :)
Sen blir det bio kl 15:15 med älsklingen <3..
Får se vad som händer senare på kvällen :)

Jag väntar också på att mina SMINKBORSTAR ska komma:D längtar jätte mycket ! Skulle ta 10-15 dagar eftersom dom skickas från Japan:)

Hoppas ni får en bra dag !

Puss&Kram:)


btw, skulle gärna vilja ha lite snö nu TACK !
En vacker bild från vår stuga i Gäddede/Häggnäset :)

2 Kommentarer
pojkenboy:

Hej, är allt bra? :)



SKRIVET DEN: 2009-11-26 KL: 13:34:19 URL: http://pojkenboy.blogg.se/
pojkenboy:

Hihi skönt! :) Jo det är superbra!



SKRIVET DEN: 2009-11-26 KL: 16:49:35 URL: http://pojkenboy.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: