söndag !
2009-11-15 / 13:21:31 / Allmänt

Hej :)

Idag är det söndag, ska inte göra nånting idag, skönt !
I veckan blir det fullt upp tror jag, och hela helgen är inplanerad, gillar sånt !
Är även riktigt avis på en viss person som heter Sandra snäll som är påväg till Panama nu, :) hoppas du får det underbart där tjejen! :)

Imorgon kommer iaf Linnéa hem :) Ska bli kul att få träffa henne i veckan, och så ska vi festa hela BF gänget på fredag ! Längtar redaan ;)

Måndag: Vara med älsklingen
Tisdag: Mammsen ska ta bort gips, och vi ska gå på stan , mys !
Onsdag: Tandläkaren, kanske ta bort visdomstand:( sen hänga med Therese
Torsdag: Träna + Sola + vara med älskling
Fredag: FEST MED SKÖNINGARNA !
Lördag: Dop :)
Söndag: SLAPPA:)

Så kommer nog min vecka ser ut, men kan komma sig att jag får jobba också, :)

Ne nu ska jag gå ner och fika:)
Hoppas ni får en bra dag !

Puss&Kram:)


2 Kommentarer
Anneli:

Körig vecka ;)



SKRIVET DEN: 2009-11-15 KL: 20:05:16
marielle:

Jag gillar när det är inplanerat Anneli;)



SKRIVET DEN: 2009-11-15 KL: 21:04:07 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: