Sjukhuset !
2009-11-17 / 15:19:58 / Allmänt

Tjena:)

Igår kom mathias hit och han sov här :) blev så glad, saknat honom för mycket ! Hade jättemysigt :)
Klev upp klockan 06:15 imorse , ja jag jobbade inte jag ville vara snäll & följa med mamma till sjukhuset för hon har tagit bort gipset så snart kommer hon kunna gå igen på foten:)
Sen åt vi lunch på stan KINA buffé så jävla gotttttttt , 75 :- kr bara.. åh det var underbart, plocka hur mycket man vill ! :D

Eftersom jag inte sov så mycket inatt så gick jag och la mig när jag & mamma kom hem, sov tills nu , så ringde dom från Lillgården, ska jobba imorgon på PÄRLAN:) min favorit avdelning. Ska bli kul 07:30 - 15:30 (:

Ikväll kommer Linnéa hem:D
& på fredag är det feting fest;)


haha inte så ny bild, men gud vad blond jag varit :)

Skriver mer sen :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: