Shopping/Bio
2009-11-27 / 22:22:34 / Allmänt

Hejsan:)

Åkte in till stan vid 11 idag, gick en stund för mig själv och inhandlade lite kläder;) , Köpte ett par jeans leggins på bikbok, och vet ni vad jag även gjorde?, jag skänkte 10 kr till rädda barnen , hon som stod i kassan sa när jag skulle gå, Nu ska du vara glad idag, du har gjort en väldigt bra gärning ! Haha det kände jag också:)

Sen gick jag och mötte älskling, har inte träffats på 1 vecka och lite till, var hur underbart som helst. Åt tacos och sedan gick vi på 18:00 bion, Luftslottet som sprängdes, hur bra som helst. Dom som sett 1an 2an och tycker dom är grym så måste ni bara se 3an. Verkligen sevärd ! Älskar dom filmerna.

Ska sova hos älskling inatt, och dom har verkligen jättefin lägenhet och mycket större dessutom:)

Imorgon ska jag umgås med Emma, vi ska ut ;) hihi, Kommer bli roligt <3..

Slänger upp en bild på det jag shoppat idag! ,



1 Kommentarer
Lisa:

rädda barnen är ju ganska bajs då hur mycket pengar som helst går till chefers löner, administration, fina bilar etc. etc... att dom sen inte ens kan redovisa hur pengarna används är bara ännu mera bajs! nee usch för bajsorganisationer som försöker få en att tro att man gör nåt skitbra, men så går bara en liten, liten del till nåt bra och resten till skit!



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 00:06:27



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: