Önskelista !
2009-11-25 / 14:39:27 / Allmänt

Hejsan:)

Idag har jag jobbat, gick jättebra, jobbar tyvärr inte på torsdag & fredag, rätt skönt, men ska till tandläkaren imorgon innan 8, lika bra att dra dit så jag får veta om jag ska ta bort någon visdomstand. Men kommer endå inte kunna sova ut här hemma på 2 veckor eftersom dom börjat renovera om badrummet här uppe.. Låter förjävligt:( .. Kommer inte kunna sova nånting !

Har gjort " fulaste " önskelista ! haha , har inte photoshop, så gjorde i paint, bra jag va?:) hihi..

Önskar mig iaf Mest en Laptop ! om jag får det så blir jag överlycklig ! sen lite smycken , pengar och något presentkort på gina:), men mest önskar jag mig Kärlek av min underbara familj ! Även fast jag får det varje dag men det är det viktigaste ! Tycker synd om barn som inte har sina föräldrar som aldrig får uppleva Julafton, påsk, nyår osv.. Jag är glad att jag har världens bästa föräldrar, syskon och världens finaste pojkvän ! <3


2 Kommentarer
Anonym:

haha jaa det ska jag verkligen göra :P ska nog hålla lite extra koll på matte med, han brukar också vara rätt duktig på att hitta på saker när han är full;)



SKRIVET DEN: 2009-11-25 KL: 14:59:06 URL: http://sih.blogg.se/
Anonym:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M



SKRIVET DEN: 2009-11-25 KL: 17:27:00



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: