myskväll!
2009-11-20 / 00:43:44 / Allmänt

Hejsan,

Ikväll har jag varit med Linnéa, vi drog upp till Torvalla, där jag solade 20 min, Linnéa satt på och kollade när jag låg där och steke och hon fick se mina boobs, tror hon saknat dom, hahahaha..

Imorgon ska vi åka in till stan, OCH DU LINNÈA , VI SKA FIKA OCH JAG SKA ÄTA EN TJILIVIPPEN!
Senare på kvällen blir det Fest hos Mia, och sedan bär de av till krogen, kommer bli världens bästa kväll, med världens bästa linnéa:) Den måste bli bra eftersom Linnéa kommit hem nu också, jag tror den blir perfekt !:)

Tycker det är synd att folk ska bete sig som skit i den här staden och att man beter sig så jävla illa när man varit kompisar så länge och skiter i en.. Jävla trist, men folk förändras som sagt.

Bara att gå vidare i livet..

Nu väntar jag på att älskling ska ringa, sen ska jag sova:)

Puss&Kram:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: