mys !
2009-11-03 / 21:10:39 / Allmänt

Hej :)

Har nyss kommit hem från Mathias, vi såg senaste Johan falk filmen och myste, saknat han så mycket:) Så var skönt att få träffa han igen !

Innan det var jag på stan och köpte en klänning som jag egentligen skulle köpa i Uppsala men blev aldrig så, men nu är den min , kan slänga upp en bild imorgon så får ni se:) Jag köpte också 2 par armband åt mamma eftersom hon är världens bästa mamma helt enkelt:)
och för att jag tycker synd om hon som måste gå med sitt jävla gips till den 4e dec !
Så ett äkta silverarmband hur fint som helst, och ett annat som det stod " Hope " på :) Hon blev superglad
Sen drog jag såklart och solade:)

Har varit en väldigt lång dag känner jag, men endå inte så trött !

Nu ska jag ta något och fika sen bada :D !

Puss&Kram:)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: