Lördag !
2009-11-28 / 13:48:19 / Allmänt

Hello:)

Sov hos älsklingen inatt, var hur mysigt som helst. Han är verkligen den bästa som finns i mitt liv, och jag älskar dig så mycket mathias. <3

Mamma kom och hämtade mig, åkte till Lillänge och fick ett par stövlar av mammsen :), mycket snygga !
Sen hade jag fått mina sminkborstar igår:D så hämtade ut dom ! Gud vad glad jag är!!!
Ska testa dom senare, Ska till krokom med Emma , vi har blivit bjuden på middag hos hennes kusin, sen blir det utgång:)..



Om någon hade missat så har jag beställt alla dessa underbara sminkborstar :D



Dessa skor blev de :) Snart kommer hemma hit, hon ska färga håret på mig, brunt blir de :)

Puss&Kram ha en bra kväll !

Mathias Malmberg, du är det bästa som har hänt mig<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: