Lars Winnerbäck
2009-11-29 / 15:51:24 / Allmänt

Hello:)

Ikväll är det Lars underbara Winnerbäck som kommer till Östersund. Ska bli så himla underbart att få se och höra honom Live igen:), och jag ska se han tillsammans med min älskling !

Igår var jag som sagt ut :) Hade jätte trevligt förutom att någon idiot kille inne på g3 bet mig i armen typ 2 gånger, frågade om han var någon jävla vampyr. helt cp eller?, aja vakten slängde ut honom dirr!
Sen drog jag & Emma vidare till Olearys där jag träffade bla Simon & Lisa:) Jättekul !

Idag har jag & Mamma varit och firat Grels som fyller 4 år :) massa lego fick han, jag byggde ett flygplan, det är faktiskt kul med Lego ! haha=)

Min helg har varit hur bra som helst, och jag som trodde den skulle suga !

Ne skriver mera efter konsären ;)

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: