jobbigare !
2009-11-12 / 16:50:50 / Allmänt

Hallåå !
Idag så började jag 07:00, och jag kunde inte somna inatt, var vaken seriöst hela natten, sov högst 2h , fattar inte varför, sjukt jobbigt, när klockan va 6 så tänkte jag nä nu kliver jag upp, kommer endå inte kunna sova 20 min till även fast jag ville.
Kom till förskolan, efter lunch fick jag svin ont i magen ville bara lägga mig ner och dö, ja det ville jag ! Anna-Karin kände på mig och sa nog att jag har feber, okej jag tänkte då, ne nu jag åker hem, fick dra hem , hade endå bara 8 barn på 4a vuxna ! När jag kom hem tog jag ipren och sen la mig och sov vaknade 3 .. behövde nog det kände jag, hade iaf ingen feber.

Nu mår jag bra iaf :) , Ska snart äta sen ska pappsen skjutsa mig till Mathias, imorgon åker han till huvudstaden:)
och jag ska dra ut med Emilia , :)

Ne nu orkar jag inte skriva mer.

Hörs sen :)

Puss&Kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: