Jobb !
2009-11-23 / 16:57:15 / Allmänt

Hejsan ! :)

Imorse så kom mamma in på rummet, sa att jag hade telefon, det var bara att kliva upp och såklart var det från Lillgården:), så jobbade idag från 08:00 - 16:00 , money !
Ska även jobba imorgon 07:30 - 16:00 , jaa det blir hyffsat med pengar i December, känns skönt, + att jag kommer få bra lön denna månad!..

Nog om det. Jag cyklade imorse till jobbet, och vurpade , gjorde ont, visste inte om jag skulle gråta, men jag stod över det. Fick ett litet hål i mina jeans leggins, typiskt !
Så sjukt halt ute nu..

Just nu väntar jag på svar från en tjej, ska köpa världens finaste julklapp till mathias, eller ja den är till OSS:), om det blir av så får han den tidigare, och vi åker innan Julafton! De ni:)

Ne nu ska jag ta mig ett varmt bad, fryser så !

Puss&Kram:)


3 Kommentarer
Hanna:

åh, vadå för julklapp? :D nyfiken brutta!



SKRIVET DEN: 2009-11-23 KL: 22:09:13
Leia ♥:

Skönt att ha lite pengar inför jul och nyår.



SKRIVET DEN: 2009-11-24 KL: 12:46:53 URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Marielle:

Blev inte den Julklappen, det var en annan jävel som hann före mig, men skulle köpa en kryssningsbiljett för 2 stycken för 1000 kr:- i LYXHYTT från Sthlm-mariehamn ! Men någon som redan han före mig:( så nu vet jag inte vad jag ska köpa, haha svin störigt.



SKRIVET DEN: 2009-11-24 KL: 16:09:32 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: