Inget Oslo ännu !
2009-11-16 / 12:32:38 / Allmänt

Eftersom jag inte hade hört något av Johanna från Oslo, det jobbet som Au-pair jag sökte så skickade jag iväg ett mail, för det var ju inte riktigt säkert eftersom dom hade en nu och den kanske skulle stanna till i sommar och så blev de :)..

" Hej Marielle!
Førlåt att du inte hørt från mig, jag väntade på vår nuvarande au-pair som behøvde lite tid på att bestämma sig om
hon skulle stanna till sommaren. Hon har bestämt sig och hon kommer att bli till juni så det innebär att vi inte
behøver någon ny au-pair førrän till aug. Om du fortsatt är intresserad att komma efter sommaren så vill jag gärna kontakta dig i april-maj så kan vi se vilka planer du har då?
Du behøver inte lova något men skulle det passa och du inte har något annat så kan vi ju ta det därifrån!
Ha det bra!
Johanna "

Får se då om jag är lika intresserad att dra efter sommaren, :)
Men skönt att få veta nu ! :)

Nu ska jag göra iordning mig och städa upp lite på mitt rum:)

Puss&Kram:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: