I got you !
2009-11-26 / 21:55:12 / Allmänt

Tjenis..

Har inte gjort så mycket vettigt idag förutom att jag dammsög mitt rum och tvätta lite..
Kommer bra överens med killen som renoverar om vårat badrum haha spelar massa musik som han diggar till:D !
Ganska kul faktiskt:P ..

Har iaf varit med Therese ikväll, det var mysigt ! Vi solade först sen kollade vi på mammas pojkar och sen paradise att man är så jävla desperat av såna skitserier både jag och Therese helt inne i programmen " HON MÅSTE ÅKA " HAN MÅSTE VÄLJA HENNE " hahaha så sjukt ..

Kommer iaf få en hyffffsat tråkig helg känner jag:(..
Eller imorgon ska jag på bio med älskling, det ska bli mys, men sen ska jag hem för han ska fortsätta städa ur lgh osv.. Mammsen och Pappsen ska dra på resturang och äta utan mig, kul jävla fredags helvete ja nu svär jag, för det har jag rätt i att göra. Ska jag seriöst sitta helt ensam på fredag kväll och inte göra ett skit? Ne det tänker jag fan inte göra..

Nu är jag sur...................................

Hörs imorgon istället bloggen !

Puss&Kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: