Fuck YBUSS !
2009-11-02 / 22:18:31 / Allmänt

Hej allihopa,

Nu ska ni få läsa något riktigt roligt, fast jag tycker det är mindre roligt.
Jag tänker aldrig sätta mig på en Ybuss från Uppsala-Östersund , aldrig mer !
btw så gick den inte ens till Östersund som det stod på min biljett, vill ni veta vart fan jag hamna?
Sollefteå , Jag hoppade på bussen kl 11:30 i Uppsala , fråga chaffisen det är denna buss som går till Östersund va, Hon: jaa hela vägen, nice tänkte jag!

Innan vi kommer till Sundsvall säger hon i microfonen alla som ska åka vidare till Östersund sitter kvar, okej tänkte jag, sen sitter en tant eller ja en kvinna breve mig och frågar, går den här till Härnösand , vet ej sa jag, men den här går väl till Östersund, då sa hon ja dom sa det i microfonen nyss, ja juste tänkte jag..

Sitter på bussen lyssnar på musik & ser på film.. en timme kvar bara yees tänker jag..
Sen stannar bussen alla kliver av och jag tänkte vafan äre bara jag som ska till Östersund, sen kommer chaffisen in, varför sitter du kvar?, Jag: går inte den här bussen till Östersund?
Chaffisen: Nej vi är i Sollefteå , sista stoppet !
Jag: VA?
Chaffisen: Ja du skulle byta buss i Sundsvall.
Jag: Ursäkta det sa ni aldrig, plus att det står inget jävla byte på min biljett , varför står det inte det för ?
Chaffisen: Ja fråga inte mig,

Okej fuck you , jag kliver av bussen vet inte vart jag är, får panik, storbölar, ringer mamma
Jag: Mamma jag är i Sollefteå och jag vet inte vad jag ska göra!!!!
Mamma: Men lilla gumman, kolla om det går nog buss nu
Jag: LIPAR !
alla tittar på mig också, skiter i allt, vill bara hem. Klockan var 7, sen ser jag en buss där de står Östersund , frågar chaffisen , och den går till Östersund och är då framme 21:20, 130 kr åt helvete dessutom

10 jävla TIMMAR har jag suttit på en bussjävel idag och jag tänker  aldrig mer åka någon jävla Ybuss från Uppsala, jag har alltid åkt tåg och tänker fortsätta med det.

Jätte kul dag vill jag bara påpeka er om, som sagt aldrig mer BUSS ! Men jag har iaf varit i Uppsala, Sollefteå och Östersund under 10 h , ganska bra gjort.

Nu ska jag ta mig ett bad och sen sova!

Jag saknar min Mathias och vill pussa på han, hoppas jag får det imorgon!


6 Kommentarer
Lisa:

kräv dom på en jävla massa ersättning!



SKRIVET DEN: 2009-11-02 KL: 22:33:42
marielle:

har lust att dra till Ybuss nere på stan och klaga !



SKRIVET DEN: 2009-11-02 KL: 22:45:58 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
linnea:

HAHA här sitter jagoch garvar men kan tänka mig att det inte alls var lika kul för din del :P syns snart gumman :D



SKRIVET DEN: 2009-11-02 KL: 23:49:05 URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/
Sandra:

Ursäkta men HAHAHAHAHAHA vad kul! :D Nerå. Söto, stackare



SKRIVET DEN: 2009-11-03 KL: 07:53:34 URL: http://sandrabeckman.blogg.se/
marielle:

Hahaha ! nu kan man garva åt det, men inte just den sekunden då lipa jag bara , haha usch!



SKRIVET DEN: 2009-11-04 KL: 17:13:12 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Emie:

hahaha hejja! :D först bokade du fel på biljetten ner, och sen resan upp, hahah :D stackare. :p



SKRIVET DEN: 2009-11-04 KL: 19:01:46 URL: http://emien.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: