Face drop
2009-11-04 / 19:53:24 / Allmänt

Halloj:)

Idag fick jag sova , sova riktigt länge men vaknade 11:) så skönt att inte vakna av att någon telefon ringer, tack och lov.
Har bara tagit det lungt idag faktiskt, och mamma fick goda besked idag från sjukhuset, hon ska få ta bort sitt gips den 17e Nov:) så hon blev superglad och jag med.

Sen slinga vi mitt hår, jag ville ha lite ljusa slingor i mitt hår, men känns som det inte syns något, tror man måste göra några gånger för att det ska bli riktigt bra, men jag orkar inte hålla på, nu när äntligen mitt hår är så bra så vill jag inte förstöra det !

Här är iaf klänningen som jag köpte igår:)



Tänkte se nya Johan falk filmen nu den andra De fredlösa, den som var innan Opreation Naktergal var nog den sämsta, inte bra alls.

Hoppas ni får en bra kväll:)

Puss&Kram:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: