En månad kvar !
2009-11-24 / 16:42:02 / Allmänt

Hellu !
Idag är det den 24/11 alltså en månad kvar till Julafton , tror ingen har missat det men skriver det endå!
Det här året blir det bara jag, mamma , pappa & syster <3, kommer väl kännas lite konstigt när inte bror är med. Men blir nog mysigt !

Imorse började jag 07:30 , jag ställde klockan på 06:45 , och så ringde klockan, ne jag sover en kvart till, eftersom jag äter frukost med ungarna. Ah bra marielle, hade stängt av väckarklockan helt på mobilen, mamma kom och väckte med 07:20, hallå 10 min tills jag börjar, bra jag.
Cyklade som en idiot till jobbet, när jag väl kommer så är det hur lugnt som helst 4 barn och 2 vuxna, haha så det var skönt.. Fick sluta tidigare också:) så var riktigt skönt !

Jobbar imorgon också, börjar 07:00 - 13:00 , får inte försova mig haha !:)

Mathias du är allt som jag har önskat mig, du är den som får mig att förstå vad kärlek är!
Saknar min älskling väldigt mycket, har inte sett varandra på 1 vecka och 1 dag från och med idag !


Nu är pappsen hemma också, nu åker han inte tillbaka till Kiruna och jobba, 1a december börjar han är i Östersund ! Toppen:) , glad för hans skull !

Vi hörs senare alla fina som läser min tråkiga blogg:D

Puss&Kram:)


3 Kommentarer
Anneli:

Alltid lika jobbigt att försova sig, hela dagen blir konstig. Nu börjar flytten ta form men det har varit en nervpress på samtliga här hemma. Kul att pappa jobbar hemma i Östersund framöver. Ha en bra dag på dagis i morgon. kram och sov gott



SKRIVET DEN: 2009-11-24 KL: 23:57:26
marielle:

Sant sant ! :) Skönt att ni kan börja flytta in snart ! Ska bli kul att få komma och ser hur det ser ut :)



SKRIVET DEN: 2009-11-25 KL: 14:42:17 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
therése.:

vilken fin bild på dig gumman!



SKRIVET DEN: 2009-11-26 KL: 17:34:01 URL: http://theresmaria.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: