Dop snart !
2009-11-21 / 10:18:24 / Allmänt

Hejsan:)

Igår hade jag jättekul kväll med mina underbara, men orkar seriöst inte med vissa människor, hur fan kan man stå och säga sånt skit som du gör, tänk innan du säger något, fuck..
haha, en sak som var ganska kul var när jag skulle beställa en Rosa pantern av Johan, så kommer han med en cider till mig då sa jag men jag har inte beställt en cider, ne men det är från killen där borta, hahaha fan vad jag och linnéa garvar, aja tack och skål sen drog jag , känner mig lite dum för att jag inte gick fram och sa tack..
men men, har man pojkvän så;)

Nu ska jag fixa håret och sminka mig och äta något också för den delen.

Så jävla skönt att inte vara bakis, tack gud.



Hörs senare , Hoppas ni får en bra lördag:)

2 Kommentarer
Rebecca:

Hälsa alla på dopet syster! Du är såååååååååååå fin på bilden :) Lika fin som alltid! Och du, helt rätt där med cidern ;) Go girl, haha! Love you <3



SKRIVET DEN: 2009-11-21 KL: 11:20:12
marielle:

:D haha ja;) tack så mycket syster ! jag saknar dig massor, längtar tills du kommer hem ! Älskar dig<3



SKRIVET DEN: 2009-11-21 KL: 16:31:47 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: