wiie !
2009-12-17 / 15:01:04 / Allmänt

Heejsan bloggen:)

Igår kom älsklingen hit, och vet ni vad , det känns som jag har en helt ny data !!!!
Han fixade hela datorn igår, och fixade  XP istället för Vista som är så jävla segt tycker jag!
Så glad.. Känns som man köpt en ny dator, jag ljuger inte, den går så snabbt. Sen har jag 19 skivor med back up bilder på, kan ni förstår hur mycket bilder jag har eller, haha..
Men tack så mycket Mathias :) <3
Efter datorn var klar igårkväll så tittade vi på nya Wallander filmen "Skytten" den var jättebra , gillar dom filmerna jättemycket !
Sen somnade vi, mys att älsklingen sov här, det är så mysigt att sova breve någon man älskar=) !

Idag vaknade vi kl halv 11 , gick upp och åt god frukost,sen tog vi bussen till stan, Mathias skulle på skolan och jag lämnade lite kläder som jag har sålt här i bloggen Emelie som köpte :) !
Sen gick jag & sola 20 min och tränade lite mer än en 1h , känner mig väldigt duktig !!

btw, Mathias lämnade 3 julklappar till mig igår och dom ligger så fint här på mitt rum, undra vad han köpt, hihi längtar till Julafton !!!

skriver senare :)

Puss&Kram


Kan också påpeka om att det är 22 minus ute men det är härligt;)

1 Kommentarer
Malin:

haha ok. men -10 är fan mycket för mig! Svinkallt!



SKRIVET DEN: 2009-12-17 KL: 21:41:47 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: