Wait your turn !
2009-12-03 / 16:35:14 / Allmänt

yes ! Rihannas nya skiva, inte dock så bra men en favorit låt har jag helt klart ! " Wait your turn" lyssna på den :)
Idag har jag tränat med Sandra, bodypump var det som stog på schemat idag, helt underbart var det att få träna och svettas , YEAH ! :D Nu jävlar är man igång:) Tur att Sandra har börjat på Fristilen så jag kan träna med henne där också:) !

Vill bara påpeka att det är typ 17 minus ute, ganska kallt ? eller , ehhh jo men bättre det och vi har SNÖ:) och den ligger kvar, jag är glad för det, hatar slask och regn, värsta jag vet !

Snart ska jag äta go middag, sen får vi se vad som händer efter det, hoppas senare att få åka till älsklingen och sova med han inatt <3 :)



höörs:) !

1 Kommentarer
Anonym:

Tack marielle :) Det va kul att höra! hoppas allt är bra med dig.



SKRIVET DEN: 2009-12-03 KL: 19:36:34 URL: http://ronya.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: