Träning !
2009-12-10 / 14:06:23 / Allmänt

Hejsan:)

Igår så åkte jag till älsklingen lite innan 5, han slutar sin praktik då ! Så kom precis vid 5, perfekt !
Gick hem till honom och myste hela kvällen, älskar dig mathias, alltid så mys när vi är tillsammans !
Gick upp klockan 9 imorse, duschade tillsammans <3, sen åt vi frukost och sen gick mathias till sin praktik och jag drog och sola , 25 minutare;)
Sen gick jag till underbara Fristilen och träna i 1h och 15 min exakt haha :) Ville köra Bodypump med Sandra, men kan inte lyfta min arm eftersom jag tog sprutan haha ! Gör lite ont då. Men gick på Crosstrainern i 40 min!! Sen gick jag på rullbandet i 5 minuter och sprang 20 min , sprang så jävla fort :) Kändes som jag tävlade med killen som sprang brevid mig och sen Showtek i mina lurar, underbart peppande musik när man tränar.

Tog bussen och åkte hem efter träningen och åt lunch, sitter här nu och bara ar det lungt.
Ska umgås med Elin ikväll !

Skriver mer sen, :)

Såhär ser det iaf ut i Östersund, jätte kul med jätte mycket snö, eller hur?


NU 2009               För ett år sen vid denna tid! 2008

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: