Staden :)
2009-12-22 / 12:55:53 / Allmänt

Hejsan bloggen !

Imorse klev jag upp 10, började direkt färga syrrans utväxt, och vi kollade på några avsnitt av Paradise hotel som inte hon sett ! Nice nice , har nyss fixat oss och om en stund ska vi åka ner på stan för att inhandla julklappar;) !

Har även fått min lön, är superglad, trodde jag inte skulle få så mycket, kändes som jag inte jobbade så mycket i November men tydligen gjorde jag det;) haha !

Ikväll ska jag och syrran bubbla tsm och dricka skumpa ! Ska bli supermysigt..

Kan skriva mera senare :)

Puss&Kram


1 Kommentarer
Malin:

okej, ja det förstod man nästan så smal som hon hade blivit..



SKRIVET DEN: 2009-12-22 KL: 16:49:59 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: