skit väder !
2009-12-08 / 13:27:43 / Allmänt

Skit väder var det ja. All snö är borta, ville bara säga det, regnar och blött ute, och plus gradit, det var ju roligt? skit Östersund säger jag bara. Blir ledsen om det inte är någon snö på Julafton:(!
Kom nyss hem från stan, har fixat Julklapp till syrran ;) sen har jag lämnat ett papper till af :) !
Fick träffa  älsklingen en sväng också, <3 !

Ska sova hos älsklingen imorgon och på torsdag ska jag köra Bodypump, men saknar Easy line , ville egentligen dra och träna det idag vid 12, men kunde inte för jag var tvungen att fixa detta som jag gjort idag.

Ne man kanske ska städa upp lite på rummet nu, ser skit ut här, kläder överallt.

Hörs senare:)


Mina fina syskon ! Saknar Er :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: