Shut It Down !
2009-12-15 / 17:06:40 / Allmänt

Hejsan !

Jag sitter just nu och diggar Pitbulls nya låt , Shut it down , måste peppa nu inför träning;) ! Riktigt bra låt..
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket.. har hämtat ut ett paket som är till älskling, så har nyss slagit in den !

Ska åka iväg vid 18:00 tiden till Fristilen, äntligen ska mamma följa med på passet hon har inte tränat på ja, över två månader tror jag.. Men det var för hon gick med gips så länge.

Har iaf sålt lite kläder, ni ser på sidan där det står Säljning " Kategorier" Klicka där om ni vill, om ni är sugen på en tröja för 20:- så får ni välja en extra, alltså två för 20:- :)

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva:)
Skriver mer sen när jag kommit hem från träningen.

jag saknar min mathias<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: