Seeg dag !
2009-12-02 / 21:40:27 / Allmänt

Tjoo !

Har varit typ världens segaste och tråkigaste dag idag :) haha, klev upp vid 11 och pynta till det i rummet:) hur mysigt som helst nu..
Skulle vara med Therese idag också men det blev inte eftersom hon är sjuk och ha feber :( ...
Synd !

Har mest legat och degat framför tv;n !
Imorgon ska jag iaf kliva upp tidigt sen ska jag ta bussen till Fristilen, för kl 12:00 börjar Bodypump passet som jag har bokat ! Ska bli hur kul som helst, har haft ett litet uppehåll med träningen, aja baja marielle ! inte bra inte bra !
Ska träna med Sandra så det ska bli ännu mer roligare !

Hoppas sen att jag kan sova hos älsklingen imorgon, mysigt:)))

Nu ska jag ta mig en vaarm och lång dusch, längtar till badrummet är klart här uppe då jag får bada i Jacuzzin, ge mig nu !

Ha en fin kväll !

Puss&Kram:)



Saknar student-tiderna såå mycket ! Ni som ska studenten nu 2010 ta vara på sista tiden ni har tillsammans. De sista månaderna går sjukt fort, sen kommer ni bara kunna tänka tillbaka på allt kul ni hade. Er bästa tid är nu!!

3 Kommentarer
Anneli:

Jaha ja slarvat med träningen ;)

Inget vikariat på dagis i dag.. då förstår jag att det lätt blir att man ligger kvar lite extra länge i sängen om man inte har något som väntar.

Syns i morgon, sov gott

Kram Anneli



SKRIVET DEN: 2009-12-02 KL: 21:58:49
marielle:

Haha jaa :( inte bra alls !

Dom har inte ringt något nu idag, men i måndags ringde dom men var stendöd så jag hörde inget. lite synd :) Hoppas du får en bra dag imorgon !

Kram :)



SKRIVET DEN: 2009-12-02 KL: 22:45:53 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Marre:

Det ska jag tänka på! Snart tar ju jag studenten!



SKRIVET DEN: 2009-12-03 KL: 18:05:31 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: