Onsdag !
2009-12-09 / 13:08:58 / Allmänt

Idag är det redan onsdag :) dagarna bara rullar iväg känns det som, allt går så fort nu för tiden.
Ska åka till älsklingen efter jag ätit middag, ska sova där:) myspys ! Imorgon på morgonen ska jag dra och sola sen till Fristilen och träna, jag har som mål att iaf gå ner 4-5 kg :) får se hur det går. Vill verkligen gå ner lite i vikt. Men egentligen så tycker jag om min kropp, men vill bara gå ner och få en fastare kropp.

Fredag ska jag åka in till stan och köpa klart Julklapparna till mathias och syster, så då är jag helt klar med dem! Känns jätteskönt faktiskt:)
Sen ska jag gå med Therese, och sen ska vi festa tillsammans, kommer bli jättekul tror jag, var så längesen vi var ut dessutom:)

Jag provade nyss klänningen som jag funderar på att ha på Nyår !
Den sitter verkligen bra och jag älskar den,;)
Fårse om jag ska ha den om jag inte hittar någon annan jag blir förälskad i. haha:)

Denna klänning är det iaf, beställde den från Stylebystars:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: