mathias <3
2009-12-29 / 14:19:23 / Allmänt

Hejsan:)

Igår gick jag på stan , typ en kvart, klarade verkligen inte av allt folk, alla blir fan galen,
jag köpte 2 tröjor på gina, prova dom inte ens, orka inte stå i kö 1h, dom passade jättebra iaf:)

Sen gick jag till älsklingen, så skönt att få träffa dig Mathias,
jag älskar dig så mycket, vill alltid att det ska vara du och jag !
Du betyder allt , världens snällaste och finaste kille !
Kommer sakna dig så mycket nu när jag åker imorgon, men när jag kommer hem ska vi mysa !

Vaknade ungefär 10 imorse med älsklingen, åt frulle, sen gick jag ner på stan och köpte en partytröja på bikbok, sen två tröjor på gina, och strumpbyxor och lite smink..
Sen kom Hanna och hämtade upp mig på stan, vi drog till Lillänge , jag köpte en digitalkamera en ROSA !!
Casio , jag hoppas den är bra, jag behöver ingen värsting kamera direkt !
Skönt att ha en egen nu..

Sen drog vi på Coop och handlade lite frukost och så..
Imorgon åker vi, ungefär vid 12 tiden..


Denna kamera köpte jag !
Kan ta kort sen på kläder jag köpte också :)

Puss&Kram

2 Kommentarer
marthiaas.:

dudu <3



SKRIVET DEN: 2009-12-29 KL: 14:43:39
marielle:

du är min min min <3



SKRIVET DEN: 2009-12-29 KL: 18:02:37 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: