less !
2009-12-12 / 15:04:06 / Allmänt

Jag är så less, less på vissa jävla människor, människor som snor saker och fan inte kan köpa något eget, fattiga jävla cp'N !
Var hos Emma igår med Therese, linda och line, sen kom falle och Jennifer men dom drack inte kom bara förbi en sväng, sen kom Diana och Alexandra:) var jätte trevligt, tills vi ska ta taxin och jag hittar inte min mobil, får fan panik, den låg på bordet hela kvällen !
Jag therese och emma skiter i taxin och stannar kvar hos Emma och letar ungefär i 30 minuter, hitta ingen mobil, så jävla osmart jävel som tagit mobilen, om man typ är 7 brudar hela kvällen är de inte så svårt att fatta vem de är som snott den. När man hört massa skit  om hur människan innan tagit saker osv. SOPA !

Grymt less är jag, vill ha mobilen :(, nu ska jag spärra mobilen och beställa nytt SIM-kort och jag kommer nog ha samma mobilnr, så jag ska få låna Pappas mobil medans.

Aja hatar att det finns såna människor..

Vi var på G3 och sen drog jag och Therese till Olearys:D !
Hade jätte kul, träffade Robin och Jens, så himla roligt! Var längesen man såg dom grabbarna:)

Kom iaf hem från emma för ett tag sen, har letat hela morgonen efter mobilen, vänt på hennes lägenhet upp&ner, inget skämt, den finns inte..

Ne nu ska jag ta mig en dusch, senare kommer älskling, vi ska mysa och baka:)

Puss&Kram

1 Kommentarer
Anneli:

Tråkigt med mobilen. Svårt att veta vilka som är ens kompisar. Kontentan borde bli ha aldrig med värdesaker till vänner oavsett vilka det är. Man vet aldrig vem som kommer dit eller vem som är ens vänner...



SKRIVET DEN: 2009-12-12 KL: 21:47:16



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: