larran/marité
2009-12-27 / 13:37:12 / Allmänt

Tjena bloggen!

Var ett tag sen då, i fredags var jag ut med syster och hennes kompisar, var på Olearys sjuukt mycket folk, men riktigt roligt, blev en aning för full.. men det får man ta dagen efter..

Igår alltså lördag var jag hos Jens Haake på förferre med alla andra underbara Bf-killarna, fredde, simon, robin, mfl. Hade så kul !!! Åkte in med taxi för att bege sig mot Marité , hade jättekul och var med söta Hanna hela kvällen, snackade verkligen mycket, himlans bra tjej det där !
Längtar tills vi ska åka nu på onsdag tillsammans :)

Har nyss badat i jacuzzin, så himla skönt !!!
Idag ska jag inte göra så mycket, tvätta och äta pizza med syrran!
Känns verkligen som man har fullt upp denna vecka, ska vara med älsklingen imorgon eftersom han kommer hem från Stockholm, ska även hinna med att gå på REA;n imorgon & på tisdag, ska köpa mat med Hanna på tisdag, packa och allt annat. Känner mig lite stressad, men ska nog gå:)
Har planerat in det mesta så det är skönt !

Lägger upp massa bilder senare, från i Fredags och igår..

Hade min paljettjacka igår, tror jag aldrig fått så mycket komplimanger på krogen av så många !
Nästan varje person som såg mig kom fram och sa, "gud vad snygg du är ikväll " "gud vad snygg jacka "
" var har du köpt den " " cool outfit du har ikväll"
Men blir verkligen glad när folk kommer fram och säger så:)

aja nog om det , hörs senare !!

Puss&Kram:)


1 Kommentarer
Anonym:

vad var det för jacka då? du borde ju lägga ut bild på vad du hade på dig :P



SKRIVET DEN: 2009-12-27 KL: 17:31:36



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: