gossipgirls !
2009-12-08 / 21:57:09 / Allmänt

hejsan !

Såg nyss det nya avsnittet av gossipgirls , avsnitt 12 alltså ni som undrar. Det var helt underbart bra !!! Fällde några tårar också, känslig som man är. Älskar verkligen serien, vill aldrig att den ska ta slut.

Tog som sagt sprutan ikväll, vid 17:30 tiden, var lite öm i armen men känner som sagt ingenting nu, har inte ens ont, hoppas det inte blir något imorgon. Vore nice att slippa det onda och om man blir sjuk, ne usch det vill jag inte bli. Har klarat mig riktigt bra tycker jag, med tanke på att så många barn spytt på dagis och varit snoriga och hostar rakt ut i fejjan på en. haha !

Vårat badrum börjar snart bli klart, eller nästa vecka blir det klart ! Han har börjat kaklat nu så det är himla snyggt, ska ta bild sen så får ni se "Före & Efter" bild haha;) !

Imorgon ska jag mysa med älsklingen och på torsdag ska jag sola & träna :D !

Puss&Kram


Bjuder på en gammal härlig bild;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: