Fixat och klart !
2009-12-14 / 20:02:11 / Allmänt

Tjenis !

Nu har jag fixat stuga för NYÅR:D På fjällripan i stugbyn , jag ringde och bokade, hon sa bara att det var en stuga kvar, fifasen vad folk bokat då, självklart tog jag den !
Kommer bli svin kul, Jag och Hanna åkre upp dagen innan Nyår, hon har körkort så vi ska bila upp och dunka massa musik ;) Pepp som fasen är jag ! Kommer nog bli hur kul som helst.

Har iaf tränat idag, tränade EasyLine, fyfan vad jobbigt, men älskar dom passen, så bra !!!
Ska träna Bodypump imorgon med mamma, nice !!

Snart är badrummet klart;) , kommer kunna bada i helgen, och vet ni, jag ska bada i vår nya Jacuzzi:D längtar !!!!

Imorgon ska jag även hämta ut älskling paket på posten, hhihi:) hoppas han blir glad för det jag köpt ! Jag hoppas det, men jag vet att han blir det !

och precis om en vecka kommer syster hem, och nästa torsdag är det Julafton! hejochhå vad mys !

Puss&Kram



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: