:)
2009-12-18 / 23:58:28 / Allmänt

Kom nyss upp från badet ! Guud vad härligt det var att bubbla, låg i hur länge som helst, älskar verkligen nya badrummet nu. Känns inte som det är vårat... Helt underbart !
Ringde nyss älsklingen som är liiite på lyset då, men jag hoppas han har kul:)

Jag tänkte krypa ner i sängen nu och titta på någon bra film !
Voddler funkar ju som sagt svin bra på datan också.

Imorgon blir det iaf utgång med Emma;) Känns lite värdelöst att bara sitta hemma och inte göra någonting en hel helg, vissa jobbar ju också, egentligen skulle jag & Elin ha en film-mys kväll imorgon, men hon jobbar! Typiskt, nej då blir det utgång ! Roligare !!!!

Vi hörs imorgon, hoppas ni haft en bra fredagskväll !

Puss&Kram



2 Kommentarer
Hanna:

Hej, läget med dig? :)



SKRIVET DEN: 2009-12-19 KL: 00:11:17 URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Hanna:

Sv: Ja det är för härligt :D Jaså, trevligt! Ska du läsa här då eller ? :) Själv funderar jag på att flytta härifrån när jag tar studenten!



SKRIVET DEN: 2009-12-19 KL: 11:46:07 URL: http://hannamalmsten.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: