...
2009-12-17 / 23:07:11 / Allmänt

Hello !

Ikväll har jag inte gjort så mycket :) , har bara tagit det lungt..
När jag kom hem förut idag så städade jag rummet, och dammsög inne i datan, brukar som sagt hamna lite damm där:)

Imorgon ska jag ta bussen 11:42 in till stan, ska faktiskt bjuda älsklingen på kina buffé ;)
ska bli så gott ! Får plocka hur mycket man vill ! :)
Han åker till Stockholm över Jul nästa onsdag, men jag hoppas jag får träffa han något nästa vecka innan han åker.

I helgen blir det iaf lungt, ingen utgång iaf, känns rätt skönt med tanke på att jag varit ut dom senaste helgerna=)
heheuhhuee : ) , syster kommer hem på Måndag morgon och det ska bli så skönt ! :) mysa med storasyrran, bästa som finns !

Ska snart lägga mig i sängen så man kan kliva upp hyffsad bra tid imorgon !

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: