:D
2009-12-20 / 11:04:31 / Allmänt

Hejsan !

Igår var jag ut, jag och emma drog på Larran, så jävla roligt !
Hon kom hit vid 4, vi började med att bubbla i Jacuzzin, sen så åt vi, och gjorde oss iordning :) drog sedan på förferre, riktigt roligt var det, Emmas kompis som ska flytta hem till Trollhättan, så vi var i en hyffsat stor lokal:D !
Riktigt nice, sen drog vi på krogen, var i stort sett med Hanna och hennes kompis där hela kvällen, tappade bort Emma, men jag hade riktigt riktigt kul:D !
Även fast jag inte kommer ihåg vissa saker. hahaha.. tex att jag träffa Lisa, jag som såg fram emot det, så kommer jag inte ihåg det. hahaha det är ju bra.

Är iaf inte ett dugg bakis, fattar inte varför, jag drack ganska mkt 1 liter vin och sen fick vi Bål på förfesten, man kan ju gissa vad det var i den! Sprit alltså, jag tål inte det.. haha..
Men är glad över att jag inte är bakis :D !

Idag ska jag hjälpa mammsen med att göra julgodis, senare kommer älsklingen hit, :) myyys !

Skriver mera sen =)

Puss&Kram


1 Kommentarer
Lisa:

hahaha kul att se dig i lördags ;) haha!



SKRIVET DEN: 2009-12-23 KL: 19:31:27



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: