All I want for christmas is you !
2009-12-01 / 13:36:12 / Allmänt

Hejsan!!

Igår så var jag bara hemma, tvättade en massa kläder och ja bara tog det lungt..
Fixade även ett paket för att posta iväg en tröja till en brutta, så komigen alla brudar om ni är intresserad så skriv bara :).

Idag tänkte jag färga håret , ni kanske undrar varför jag ska göra de när jag gjorde det i lördags, men jag och emma stressade som svin här hemma hos mig, så det blev massa ljusa fläckar lite här och där, så ska fixa till dig. Annars så gillar jag färgen !:)

Ska åka till älsklingen sen vid 5, jag saknar han och jag vill att allt ska bli bra igen.
Det är jobbigt när man inte har så mycket tid för varandra, men jag vet att allt kommer bli bra igen.
Jag älskar dig mathias, du är min första största kärlek.
glöm inte det. Du är mitt allt.<3

Håller andan en stund
tiden står still
jag vill va här i tystnaden innan dagen blir till
och du ligger brevid,men så långt här ifrån,Jag är så rädd för att förlora dig,du är allt som jag har önskat mig,du är den som får mig att förstå vad kärlek är,du får förlåta mina tårar,hur ska jag göra för att kunna hålla kvar
....


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: