Alive
2009-12-07 / 22:56:12 / Allmänt

Har kollat på tv hela kvällen och ätit lussebulle, mumma, jag vill baka i helgen, pepparkakor och lussebullar och pepparkakshus ! Ja de ska jag nog göra:) På söndag eftersom man aldrig brukar ha något att göra då.

Ska in till stan imorgon och fixa lite Julklappar, btw har jag köpt älsklinges julklapp ! hihi :)
Jag älskar att köpa Julklappar faktiskt, det är roligt att ge bort presenter till dom man tycker om!

Jag har faktiskt inget mer vettigt att skriva nu, så därför avslutar jag här.
Lite onödigt att skriva massa skit bara och som inte är något intressant att läsa!
Ska iaf fixa om bloggen snart, eller ja mathias ska göra det eftersom han är så duktig, den ska bli mycket snyggare ;)!

men vi hörs imorgon alla söta !

Puss&Kram


bjuppar på en underbart rolig bild ! haha

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: